INFORMACIJA DALYVIAMS

Varžybos vyks “freestyle battle” formatu. Varžybas vertina 5 teisėjai, kiekvienas teisėjas vertina atskirą kategoriją: statiką, dinamiką, jėgos dinamiką, kūrybingumą, kombinacijas. Šiemet nebus vykdoma dalyvių atranka. Dalyvauti bus galima visiems užsiregistravusiems. Varžybų pradžioje bus vykdomas kvalifikacinis raundas, kurio metu kiekvienas dalyvis turės 2 min. parodyti geriausią ką sugeba. Po kvalifikacinio raundo dalyviai bus reitinguojami, į sekantį etapą pateks 12 dalyvių ir toliau varžysis pagal savo reitingą (daugiausiai balų surinkęs dalyvis prieš mažiausiai balų surinkusį dalyvį ir t.t.). Kovos metu varžysis 2 varžovai, kurie turės po du priėjimus, vieno priėjimo maksimalus laikas – 45 sekundės (laikas pradedamas skaičiuoti kai dalyvis pradeda pirmąjį triuką). Minimali pertrauka pailsėjimui tarp to paties atleto dalyvavimų kovose – 10 minučių. Į finalą patenka 3 dalyviai, kurie varžosi kovų principu, tačiau bus vertinami balais, kaip atrankoje. Nugalėtojai bus paskelbiami apdovanojimų metu.

 

RENGINYS NEMOKAMAS!

TAISYKLĖS

Varžybų metu dalyviams privaloma dėvėti sportinę avalynę. Organizatoriai muziką parenka savo atžvilgiu, siekiant išvengti autorinių teisių pažeidimų, tačiau dalyviai turi teisę tris kartus paprašyti perjungti dainą per vieną priėjimą. Varžybos bus filmuojamos, fotografuojamos ir transliuojamos socialinėje medijoje.

Statika – tai įvairūs triukai, kurių metu kūnas yra laikomas užfiksuotoje vienoje pozicijoje. Kad triukas būtų pilnai atliktas, šioje pozicijoje reikia išbūti mažiausiai 3 sekundes skaičiuojant nuo 0. Elementą išlaikius 2 sekundes už jį bus skiriama 50 % galimų balų. Pasikartojantys elementai priėjimo metu vertinami 50 % galimų tam elementui skirti balų. Pavyzdžiui pirmasis front lever vertinamas 100 % antrasis 50 %. (pvz: full planche, front lever)

Vertinimas:
Sunkumas – full planche yra vertas daugiau nei straddle planche ir panašiai.
Atlikimas: teisėjai vertins atlikimo švarumą, pavyzdžiui standartinis front lever yra vertas daugiau nei „banano formos“ front lever. Pilnai švariai atliktas elementas vertas 100 % jam skiriamų balų, teisėjas sprendžia kiek balų skirti atsižvelgiant į elemento švarumą.
Klaida – elementas neužskaitomas tuo atveju jei neišlaikoma statinė pozicija bent 2 sekundžių, jei elementas atliekamas visiškai nešvariai. Klaidos atveju taškai neminusuojami, tačiau už elementą skiriama 0 balų ir nutraukiama kombinacija.

Jėgos dinamikos elemento metu dalyvis yra judesyje, bet naudoja jėgą vietoj inercijos. Pasikartojantys elementai priėjimo metu vertinami 50 % galimų tam elementui skirti balų. (pvz:, hafesto, hand stand push up).

Vertinimas:
Sunkumas – standartinis išsikėlimas į handstand‘ą yra vertas mažiau nei hefesto ir panašiai.
Atlikimas: teisėjai vertins atlikimo švarumą, pavyzdžiui išsikėlimas į handstand‘ą sulenktomis rankomis yra vertas mažiau nei išsikėlimas į handstand‘ą tiesiomis rankomis. Pilnai švariai atliktas elementas vertas 100 % jam skiriamų balų, teisėjas sprendžia kiek balų skirti atsižvelgiant į elemento švarumą.
Klaida – nesėkmingas bandymas atlikti elementą, neatlikus bent 50 % elemento judesio, jei elementas atliekamas visiškai nešvariai. Klaidos atveju taškai neminusuojami, tačiau už elementą skiriama 0 balų ir nutraukiama kombinacija.

Dinaminiai elementai yra tie, kurių metu kūnas juda, t.y. įvairūs suktukai, apsivertimai ir kiti judesiai dažniausiai vykstantys ore. Pasikartojantys elementai priėjimo metu vertinami 50 % galimų tam elementui skirti balų. (pvz: 360, 540, shrimp).

Vertinimas:
Sunkumas – 540 vertas daugiau nei 360 ir panašiai.
Atlikimas: teisėjai vertins atlikimo švarumą, pagavus elementą viena ranka, kai to neturėjo būti elementas vertinamas 50 % jam skiriamų balų.
Klaida – nesėkmingas bandymas atlikti elementą, nesėkmingas bandymas atlikti akrobatinius triukus. Kai kojomis atsispiriama nuo žemės ir taip padedama užbaigti triuką. Klaidos atveju taškai neminusuojami, tačiau už elementą skiriama 0 balų ir nutraukiama kombinacija.

Šioje kategorijoje teisėjai vertins, kaip dalyvis sukombinavo tris elementus paminėtus aukščiau. Vertinamas kombinacijos ilgumas, vientisumas, sunkumas, elementų įvairovė. Kombinacija gali nutrūkti padarius klaidą, taip kaip paminėta anksčiau. Norint surinkti maksimalų balų skaičių privaloma kombinacijoje atlikti bent po 2 kiekvienos kategorijos elementus. Kombinuojant tarpusavyje skirtingų kategorijų elementus skiriama daugiau balų nei kombinuojant tos pačios kategorijos elementus. Kombinacijoje panaudojus tik 2 kategorijas teisėjas skiria 70 % surinktų taškų. Kombinacijoje panaudojus tik vieną kategorija teisėjas skiria 40 % kombinacijoje surinktų taškų. Teisėjas atsižvelgia į tai jei kombinacija kartojasi skirtinguose priėjimuose ar raunduose ir gali skirti mažiau taškų.

Vertinimas:
Kombinacijos sunkumas – Vertinama kiek ir kokio sudėtingumo lygio elementų buvo panaudota kombinacijoje.
Atlikimas: teisėjai vertins atlikimo švarumą, kaip elementai sujungiami tarpusavyje ar nėra pauzių tarp elementų. Piktnaudžiaujant poilsiu ant skersinio teisėjas gali nutraukti kombinaciją (pvz: kai per ilgai ruošiamasi hefesto sėdint ant skersinio).
Klaida – kombinacija nutrūksta padarius klaidą viename iš paminėtų elementų anksčiau.

Kūrybiškumas atrankos ir finalų metu maksimaliai vertinamas 5 balais (kitos kategorijos po 10). Kūrybiškumo teisėjas įvertina šiuos elementus:

Muzikalumas – ar dalyvis sugeba prisitaikyti prie muzikos, jaučia ritmą, išnaudoja tai savo pasirodyme.
Inventoriaus išnaudojimas – ar dalyvis išnaudoja visą galimą inventorių, ar sugalvoja išskirtinių būdų jį panaudoti.
Bendravimas su publika – ar dalyvis skiria dėmesio publikai, ją užvedinėja, taip pat kokį atsaką gauna iš publikos atgal.
Unikalumas – ar dalyvis pademonstruoja unikalių elementų, nebūtinai susijusių su gatvės gimnastika, ar naudoja akrobatinius triukus, arba jau esamus triukus perdaro savaip.

REGISTRACIJOS FORMA

Į klausimus pažymėtus žvaigždute * privaloma atsakyti.